Zitron!

hejj!
jag han inte skriva om ridningen på Zitron i lördags men nu gör jag det .
först så kom jag te stallet ,sen skulle jag ta in Zitronis. "Men man får väl busa lite ibland"
hon sprang iväg och hade det väldigt roligt medans jag sprang efter då ! xD
sen fick jag tag i henne ,jag borstade , sadlade och tränsade sen red ajg iväg red en runda som jag kallar
"bus rundan" man rider in brevid ett gärde sen fortsätter man bara raka stigen ,men jag red där senast när det inte var någon snö .då red jag huller om buller men sen så visade sig att man bara skulle fortsätta på en stig som jag kom ifrån ah komplicerat jag vet .
Sen följde jag med Jennica (min syrra ) på hoppträning i viby !
det gick ju jätte bra ! Calista var jätte duktig ! :)
sen var jag på clinic i viby då visade Ewe och Amanda medans helena stog och instrukterade oss .
Sen sov jag hos jenny och ja jag vet inte hur mkt vi skrattade xD vi hade jääätte kul !
bilder :



Jennica hoppträning


Clinicen





Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Är det i viby ridhus? :)

2011-02-01 @ 17:55:47
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Är det i viby ridhus? :)

2011-02-01 @ 17:55:53
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0