Säker på att det inte är en pegasus?....

Hejsan! Dålig uppdatering från mig några dagar bara för att jag haft tomt på saker att skriva om .
Men iallafall. Igår hade vi teori på Sickelsta , det var bara jag och Elin där så det var ganska stjönt att bara fika och prata. Vi pratade om tävlingsregler och kolla på filmer från olika tävlingar. Var skittrött när jag kom hem även fast vi bara suttit i sadelkamaren .

Idag så red jag Bingo då. Han gick inte igår och Ida red honom åt mig förra helgen då jag inte kunde. Så hade ju inte ridit plutten på ett tag sådet var super kul. Han hade massa energi idag och ville bara springa så det tog ett tag innan man fick honom att arbeta. När han väl gjorde de gick han fint och lydigt ner på tygeln och hade superfint steg! Gick även igenom galoppombyten med honom som han inte är helt säker på , men det märks verkligen att han gör sitt bästa ! :D  Börjar nu bli lite orolig om det är så att han egenteligen är en färgad Pegasus bara att ingen berättat de ? Han var även på pusshumör idag och så fort man kom nära honom utanför boxen tog han ut huvudet och drog fram överläppen= Ge mig puss baby,annars blir jag farlig!! ;) Ja något i den stilen...
 
Men nu sitter jag och väntar på Moa som ska sova hos mig. Imorgon blir det hoppning, Nice! ;)

Förlåt men jag har inga bilder ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0