ridning igår !

han inte skriva igår så jag skriver om gårdagen idag ! :)
först så var det skola och blablabla
sen efter skolan så skjutsa mamma mig till tove så åkte vi till stallet.När vi kom dit så tog vi in småhästarna och sen borstade vi dorian och miranda.Sen red vi ut,snacka om pigg häst jag red ,han vill typ trava hela tiden..
när vi travade så var han lugn(som ni kanske vet rider jag och Tove en travare Dorian istället för laban som vi har vuxit ur )sen tog vi en galopp det var jätte kul tyckte Dorian .Och myranda också tror jag .sen så red vi till viby krog och sen hem igen ,på galoppen på hemvägen så skenade myranda med tove ,tove försökte bromsa så hon sa prooo men myranda vart jätte rädd för det Tove sa så hon skenade ännu mer jag tänkte :jaja jag har ju en snabb häst iaf x)),men till slut så stannade miranda .Dorian var ju fortfarande pigg så jag galoppade av han lite i ridhuset.sen så var vi klara vi tog av dom sakerna och så fick dom gå ut och äta .Sen klippte dom ett av fåren kul att se !  nu kommer bilder från lite gammla ridningar ! :) 


Myranda :)<33
Dorian där uppe :)<3333333 :*

Myranda ! :)<3
Laban :*<3
puss :*<3


Tove och myranda !" :)
tove och myrandaTove och myranda !: )<3 
Myranda till vänster och jag och laban till höger ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0